poniedziałek, 18 listopada 2013

Babka kakaowa mokra bez dodatku jajek

Do upieczenia tej babki byłam nastawiona sceptycznie. Przepis znalazłam na stronie. Babka wyszła mokra, ale dość mało urosła. W smaku dobra, mocno kakaowa. Plusem jest szybkość wykonania, szybko się ją przygotowuje, szybko piecze ... i w sumie równie szybko znika :)

 


Składniki:

- 1,5 szklanki mąki
- 2 łyżki kakao
- 3/4 szklanki cukru
- 3/4 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1/2 szklanki oleju
- szczypta soli
- 1 łyżeczka octu
- 1 łyżeczka cukru waniliowego
- 1 szklanka mleka

Przygotowanie:

Suche składniki wymieszać ze sobą, w osobnej misce połączyć mokre. Całość przełożyć do jednej miski i wymieszać dokładnie mikserem. Przełożyć do formy ( ja piekłam w silikonowej z kominem ) i piec około 30 minut w temperaturze 200 stopni. Sprawdzić patyczkiem. Polać polewą czekoladową (ja stopiłam czekoladę mleczną z orzechami).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wydrukuj przepis

Przetłumacz

Polecam również

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...